1 Ιουνίου 2011

Σαν πρώτη ανάρτηση


  Καλά τα βιβλία και οι ταινίες , αλλά χρειάζομαι πολύ μια διέξοδο για τις σκέψεις μου , τα συναισθήματα και τα προβλήματά μου. Γι'αυτό και δημιούργησα αυτό το ιστολόγιο. Ξέρω ίσως στην αρχή να μη διαβάζει κανείς όσα γράφω , αλλά μέσα στο κόλπο είναι αυτά... Πάντως εγώ θα συνεχίζω να γράφω κι ελπίζω να μην πτοηθώ , έστω κι αν υπάρχει ένας και μόνο αναγνώστης (και πολλά λέω).
  Πολύ θα ήθελα πάντως να ανταλλάξω απόψεις με τους υπόλοιπους μπλόγκερς. Οπότε μη διστάζετε να σχολιάσετε λέγοντας το οτιδήποτε , να ξέρετε θα μου δώσει μεγάλη χαρα!
  Ίσως κάποιοι θεωρήσετε ότι προσπαθώ να "αντιγράψω" άλλα ιστολόγια , αλλά κάτι τέτοιο νομίζω πως δε θα με τιμούσε ιδιαίτερα... Εξάλλου ο λόγος που το κάνω όλο αυτό είναι για να δώσω το δικό μου στίγμα και όχι να κοπιάρω τα στοιχεία των υπολοίπων. Παρ'όλα αυτά έχω κάποια αγαπημένα ιστολόγια , τα οποία εκτιμώ πολύ και αν υπάρχει τυχόν ομοιότητα θα είναι καταλάθος και συγχωρέστε με... :)
  Έτσι λοιπόν αρχίζει τούτο το ιστολόγιο. Θα θεωρήσω τη σημερινή μέρα την πρώτη μέρα και αν θεού θέλοντος είμαι εδώ και ένα και δύο και τρία (και τέσσερα παιδιά?) ακόμα χρόνια θα γιορτάζω τα γενέθλια του ιστολογίου την ίδια μέρα... Τι να πω... κανείς δεν ξέρει , γι'αυτό ποτέ μη λες ποτέ.
  Έτσι , επαναλαμβάνω , δημιούργησα το ιστολόγιο αυτό , ποιος ξέρει πόσες ώρες έψαχνα για το κατάλληλο φόντο και τις εικόνες που βλέπετε δεξιά -------->
  Ίσως δείτε πολλές ακόμα , γιατί έχω μια μανία με δαύτες οπότε μη με παραξηγήσετε πλιιζ...
  Ελπίζω να σας αρέσει και να αποφασίσετε να το ακολουθήσετε! Πιστεύω ότι θα περάσουμε πολλές καλές στιγμές μαζί!
Καλά... μ'αρέσει που μιλάω και στον πληθυντικό σε αόρατο κοινό... Αξιολύπητο?
  Ίσως όμως μια μέρα κάποιος το διαβάσει αυτό το πρώτο ποστ μου και σκεφτεί ότι απευθύνομαι σ'αυτόν.

Άντε...και καλό μήνα σε όλους!!!
(Μπήκε το καλοκαιράκι!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: