23 Ιουνίου 2011

Μusica!

  Στις 21 του μήνα είχαμε την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής και έτσι μου γεννήθηκε η ιδέα να αναρτήσω ένα ποστ σχετικά με τη μουσική που ακούω και έπειτα να μου πείτε κι εσείς με τη σειρά σας τις προτιμήσεις σας.
  Η μουσική που μου αρέσει λοιπόν είναι κυρίως η ροκ. Τα διαχρονικά τραγούδια που θυμάται κανείς για δεκαετίες (σε αντίθεση με τα χιτάκια που είναι για λίγους μήνες) οι θρυλικές μουσικές μπάντες , οι χαρακτηριστικές φωνές των τραγουδιστών , όλα αυτά και πολλά περισσότερα αποτελούν μερικούς από τους λόγους που ακούω αυτό το είδος μουσικής. Κάποια από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα είναι οι Aerosmith , οι Bon Jovi , οι Pink Floyd , οι Rolling Stones , οι Red Hot Cilli Peppers και πολλοί άλλοι φυσικά. 
  Βέβαια δεν ακούω μόνο ροκ , ακούω και ποπ , στις καλύτερες περιπτώσεις , έντεχνο και γιατί όχι , και λαϊκό , όταν ο/η τραγουδιστής/στρια εκτελεί σωστά το τραγούδι. 
  Ώρα λοιπόν να εκφράσω και τα παράπονά μου για τη σημερινή μουσική. Είναι η ιδέα μου ή τα μισά ποπ τραγούδια που ακούγονται στο ραδιόφωνο , και ξένα και ελληνικά , συνοδεύονται κι από ένα είδος εμπορικού χιπ χοπ ; Εντάξει δε λέω καλό είναι και το χιπ χοπ , αλλά γιατί να ενσωματώνεται στα υπόλοιπα τραγούδια; Εμένα τουλάχιστον με εκνευρίζει... Είμαι η μοναδική;; Και γενικά δηλαδή νιώθω ότι τα περισσότερα τραγούδια που ακούω βγαίνουν το ένα μετά από το άλλο , σαν από μηχανή , και έχουν κύριο στόχο την προσωρινή επιτυχία , τα χιτάκια που λέγαμε... Είναι πολύ κρίμα που δε βγαίνουν πια πολλά διαχρονικά τραγούδια!
  Κάπου εδώ τελειώνει αυτή η ανάρτηση... Σας αποχαιρετώ και επανέρχομαι σύντομα.

6 σχόλια:

Cinefil. είπε...

εγώ πάλι ακούω κυρίως χιπ-χοπ αλλά σιχαίνομαι το εμπορικό! Προτιμώ να ακούω το γνήσιο χιπ χοπ (κυρίως ελληνικό) που δεν συνοδεύεται από ποπ χιτάκια! Πιστεύω ότι οι πιο πολλοί καλλιτέχνες στις μέρες μας έχουν την τάση να εμπορευματοποιούν τα κομμάτια τους και αυτό το σιχαίνομαι για να πω την αλήθεια..Για παράδειγμα κάποτε τρελαινόμουν να ακούω Εμινεμ τώρα όμως που άρχισε να βγάζει τραγούδια με την Rihanna (που δεν λέω μια χαρά φωνή έχει αλλά όλα τα τραγούδια εμπορευματοποιημένα) και άλλα τέτοια επιτυχημένα δεν ακούω παρά μόνο τα παλιά καλά τραγούδια...Αυτός είναι και ο λόγος που προτιμώ το ελληνικό χιπ-χοπ δεν έχουν τόση απήχηση αλλά μερικοί καλλιτέχνες βγάζουν τους στίχους μέσα από την ψυχή τους (και φυσικά δεν εννοώ λέγοντας ελληνικό Νίβο,Νέβμα και τέτοια που είναι χιπ-ποπ)

Χριστίνα είπε...

κατάλαβες ακριβώς τι εννοούσα , όλα έχουν εμπορευματοποιηθεί , και αυτό το χιπ χοπ που συνοδεύει τα ποπ χιτάκια δεν έχει καμία σχέση με το γνήσιο. Όλοι αυτοί οι Νίβο , Νέβμα (ούτε που τους ξέρω τους υπόλοιπους) αντιγράφουν πιστά ότι χαζομάρα βγάζουν οι αμερικάνοι και αποτυγχάνουν φυσικά.
Ακούς ραψωδό φιλόλογο; Όλοι μου λένε γι'αυτόν αλλά δεν έχω ακούσει τραγούδι του!
Και κάτι που δεν ανέφερα στο ποστ , έχω βαρεθεί να ακούω dance κομμάτια όλη την ώρα. Αυτά ας ακούγονται στα κλαμπάκια να χτυπιούνται οι θαμώνες , αλλά όχι και στα ραδιόφωνα!! Ραδιόφωνο ανοίγω για να ηρεμήσω , στο αυτοκίνητο ή στο δωμάτιό μου να με πάρει ο ύπνος! Συμφωνείς;

Cinefil. είπε...

καταρχας συμφωνω με οσα λες...και γι'αυτο που ειπες για τα house κομματια ειναι σωστο...δεν καταλαβαινω τι τρελα επικρατει με αυτα...
ακουω ραψωδο φιλολογο ειναι πολυ καλος αλλα οχι μονο τρελενομαι για flowjob, λογος απειλη, εξοκοσμικο και αλλα πολλα!

Χριστίνα είπε...

ποπο κανέναν δεν ξέρω από αυτούς :( με ποιον μου προτείνεις να ξεκινήσω; :)

Cinefil. είπε...

εγω αρχισα με ff.c και ραψωδο φιλολογο...μετα συνεχισα με λογος απειλη και εξοκοσμικο και τωρα ακουω πιο πολυ flowjob και ταυτισμενος λαθος αλλα νομιζω δεν εχει σημασια απο ποιον θα ξεκινησεις!

Cinefil. είπε...

αα! και active member ακουγα και ακουω ακομη πολυ!