9 Ιουνίου 2011

Αχ πόσο βαριέμαι....

  
  Όλον αυτόν τον καιρό μετρούσα μέρες και ανυπομονούσα να έρθει το καλοκαίρι για να μπορώ να κάνω ό,τι θέλω , να βγαίνω έξω και να μη χρειάζεται να διαβάζω , παρά μόνον εξωσχολικά βιβλία χωρίς τα οποία δεν μπορώ να ζήσω , αλλά και να ζωγραφίζω ό,τι μου κατεβαίνει στο κεφάλι... Οι διακοπές ήρθαν , αλλά τα όνειρα έκαναν φτερά. Δεν έχω ιδέα για το τι να κάνω για να περάσω την ώρα μου , βαριέμαι να βγαίνω έξω , έμπνευση δεν έχω και ό,τι κι αν σχεδιάσω φαντάζει άσχημο και χωρίς να το καταλάβει βρίσκεται στον κάλαθο των αχρήστων... (προς ανακύκλωση!) Δεν ξέρω αν φταίει το ότι είμαι φρέσκια στην απραξία ή η ζέστη που αυξάνεται επικίνδυνα , πάντως δεν θέλω να έχω αυτή την καταθλιπτική διάθεση όλο το καλοκαίρι!
  Είμαι ανοικτή σε οποιαδήποτε ιδέα μπορεί να με βγάλει από την "κατάθλιψη". 
  Όπως βλέπετε κι από τα έργα η απραξία μου δεν έχει όρια... 
 

ένα θέμα για σχέδιο θα ήταν καλοδεχόμενο επίσης... :)

7 σχόλια:

absentminded είπε...

Έλα, δικαιούσαι να ξεκουραστείς και να τεμπελιάσεις ακόμα.
Λοιπον, θα σου πρότεινα να googlάρεις για να βρεις έργα της Gaëlle Boissonnard. Εχω την εντύπωση ότι θα σου αρέσει η δουλειά της.
:)

Χριστίνα είπε...

χεχε λες; Πάντως νομίζω σαν να έφτιαξε κάπως η διάθεσή μου... για να δούμε...
λοιπόν είδα πολλά από τα έργα της Gaëlle Boissonnard και ομολογώ μου άρεσαν πολύ! Λες και είναι βγαλμένα από παιδικά βιβλία... Είναι εικονογράφος;
Θα προσπαθήσω να φτιάξω κάτι σ' αυτά τα πλαίσια!
Πριν λίγο ξέθαψα ένα έργο του Νταλί , τη μεταμόρφωση του νάρκισσου και προσπαθώ να ψιλοσκετσάρω τις κύριες μορφές... ό,τι μου έχει ξεμείνει από τα εικαστικά δηλαδή...
Φιλιά ;)

absentminded είπε...

Αχ, τώρα είδα το σχόλιό σου εδώ. Πάει καιρός που την είχα βρει, αν θυμάμαι σωστά, ναι, είναι εικονογράφος, επίσης πολλά έργα της κοσμούν κάρτες.
Σου την πρότεινα ακριβώς επειδή τα έργα της είναι ονειρικά και σαν να έχουν βγει από παιδικά βιβλία.
Καλά σκιτσαρίσματα!
:)

Χριστίνα είπε...

είναι πολύ ταλαντούχα! :)
χεχε σ' ευχαριστώ :D στρώνομαι στη δουλειά!
Καλό βράδυ! ;)

Χριστίνα είπε...

Λοιπόν... μια ερώτηση...
είναι παράνομο να δημοσιεύσει κανείς στο διαδίκτυο έργα που έγιναν με βάση έργα γνωστών ζωγράφων; Αν συμπεριλάβω το όνομα του ζωγράφου;
καταλαβαίνεις..; δεν μπορώ να το εξηγήσω καλύτερα...

absentminded είπε...

Για να είμαι ειλικρινής, δε γνωρίζω. Εφόσον όμως διευκρινίσεις ότι είναι δικό σου έργο, που βασίστηκε στο χ τού ψ καλλιτέχνη, δυσκολεύομαι -με κανόνες κοινής λογικής– να καταλάβω γιατί κάτι τέτοιο θα ήταν παράνομο και μάλιστα στο πλαίσιο ενός προσωπικού ιστολογίου.

Χριστίνα είπε...

μάλιστα... κάπως έτσι το σκέφτηκα κι εγώ , αλλά επειδή δεν έχω δει κάτι τέτοιο σε υπάρχον ιστολόγιο , είπα να ρωτήσω για να σιγουρευτώ...
εντάξει δε λέω ότι θα δημοσιεύω μόνο τέτοια φυσικά , αλλά και δικά μου , μ' αρέσει όμως να "πειράζω" κάποια αγαπημένα μου έργα :)